Kategorie

Pomoc

Potřebujete poradit?
Darka coffee pomoc547 210 376

Doprava a platba

 

 

Při objednávce nad 1.000 Kč máte u nás DOPRAVU ZDARMA po celé ČR!

 

 

Našim cílem je dopravit zboží tak, aby u Vás bylo co nejdříve, proto využíváme služeb kurýrů PPL a DPD, kteří Vám zásilku doručí již druhý den od odeslání. Osobně si můžete zásilku vyzvednout na některé z poboček Uloženka.cz, nebo na jedné z našich kamenných prodejen.

 

 

    DORUČENÍ KURÝREM DPD    
  
  
 
 Doručení hned druhý pracovní den od odeslání.
    
• Oznámení o doručení zásilky prostřednictvím SMS nebo e-mailem.
     
• Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail.
 
• Dobírka se hradí kurýrovi, jakmile vám zásilku doručí.
 
 
 
 Doručení do sítě výdejních míst PPL Pickup
 
 
Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.
 
DPD Pickup můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
 
• Oznámení o doručení zásilky prostřednictvím SMS nebo e-mailem.
  • Na výdejní místa je možné posílat zásilky do hmotnosti 20 kg.
  • Pro veškeré zboží platí tyto povolené rozměry: maximální povolená délka u nejdelší strany je 100 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 250 cm.
  • Pokud si balíček nevyzvednete do 4. kalendářního dne po doručení do výdejního místa, upozorníme vás e-mailem.
 
Najděte si svoje výdejní místo DPD Pickup na mapě: 
 
 
Doručení kurýrem DPD při PLATBĚ PŘEDEM 94,-
Doručení kurýrem DPD na DOBÍRKU 136,-
Doručení kurýrem DPD na SLOVENSKO 205,-/250,-

 

 


 

 

 DORUČENÍ KURÝREM PPL 
 
 
• Doručení hned druhý pracovní den od odeslání.
 
• Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit prostřednictvím zákaznického
servisu PPL na telefonu: 225 331 500
 
• Dobírka se hradí kurýrovi, jakmile vám zásilku doručí (lze platit i kartou).
 
 
 Doručení do sítě výdejních míst PPL ParcelShop

Nechcete-li se vázat na určitý čas doručení, balík si může vyzvednout také na vámi zvoleném výdejním místě PPL ParcelShop. Seznam výdejen a více informací naleznete na stránce www.pplparcelshop.cz

 Platba platební kartou:

Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.

Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.

  • Na výdejní místa je možné posílat zásilky do hmotnosti 20 kg.
  • Pro veškeré zboží platí tyto povolené rozměry: maximální povolená délka u nejdelší strany je 100 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 250 cm.

Najděte si svůj nejbližší ParcelShop na mapě:

 

Doručení kurýrem PPL při PLATBĚ PŘEDEM 94,-
Doručení kurýrem PPL na DOBÍRKU 136,-

   


  

 

 DORUČENÍ KURÝREM DPD PRIVAT 
 
 
• Doručení hned druhý pracovní den od odeslání.
 
• Oznámení o doručení zásilky prostřednictvím SMS nebo e-mailem.
 
• Možnost večerního doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17-20 hod (nutné uvést do poznámky v objednávce!).
 
• Dobírka se hradí kurýrovi, jakmile vám zásilku doručí (lze platit i kartou).
 
 
Doručení kurýrem DPD PRIVAT při PLATBĚ PŘEDEM 106,-
Doručení kurýrem DPD PRIVAT na DOBÍRKU 148,-

 

 


 

 

 OSOBNÍ ODBĚR NA KAMENNÉ PRODEJNĚ 
 
 
• Jakmile je zboží připraveno k vyzvednutí, obdržíte informaci e-mailem.
 
• Na prodejnách lze platit v hotovosti i kartou.
 
• Úložní doba objednávek je zpravidla 7 dní, pokud nejste schopni vyzvednout, volejte 547 210 376.
 
 
Osobní odběr na prodejně je vždy ZDARMA! 0,-

 

 


 

 

 

Doprava zdarma nad 1.000Kč platí po celé České republice a počítá se z celkové částky objednávky po odečtení všech slev a kuponů.

 

REKLAMACE PŘEPRAVY ZBOŽÍ 

 

Při převzetí zásilky vždy zkontrolujte případné poškození obalu. V případě, že máte podezření na poškození zásilky, ihned ji reklamujte u přepravce. 
 
Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím rozbalení, ihned nás prosím kontaktujte.

Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad.
 
Reklamace způsobené přepravou je s dopravcem nutné řešit do 2 dnů od převzetí.
 
Doporučujeme ihned pořídit fotodokumentaci poškozené zásilky včetně balení a přepravních štítků.
 
Podrobné informace o reklamacích najdete zde.
 
 
  
 
 

 


Potřebujete poradit?

Jsme tu pro Vás Po-Pá
od 8.00 hod do 17.00 hod

Objednávky

+420 547 210 376
info@i-domacipotreby.cz

Dostupnost

+420 547 210 376
info@i-domacipotreby.cz

Reklamace

Po,Út,Čt +420 511 181 061
reklamace@i-domacipotreby.cz


Značky