• Zaregistrovat se
0Košík
Váš košík je prázdný.

Obchodní podmínky

Preambule


Následující stránka stanoví znění obchodních podmínek prodejce v tomto internetovém obchodě. Vytvořením objednávky v tomto internetovém obchodě s těmito podmínkami vyjadřujete bezvýhradný souhlas.

 

Kontaktní informace
PERLACASA, s.r.o.
Sídlo společnosti:
Bidláky 837/20
639 00 Brno
IČ: 291 86 366
DIČ: CZ29186366

Obchodní společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, v oddíle C, vložka 64094 dále jen prodejce nebo dodavatel.

Poštovní adresa
Perlacasa s.r.o.
MEDIAHALL - Bidláky 837/20
639 00 Brno


Fakturační údaje
Perlacasa s.r.o.
Bidláky 837/20
639 00 Brno
IČ: 291 86 366
DIČ: CZ29186366

 

Bankovní spojení pro měnu CZK a EUR

4860378001 / 5500 Raiffeisenbank a.s.
IBANCZ3555000000004860378001
SWIFT RZBCCZPP


Telefonní kontakty
Tel.: +420 547 210 376
Pracovní doba:

Po: 8:30 - 16:30
Út:  8:30 - 16:30
St:  8:30 - 17:00
Čt: 8:30 - 16:30
: 8:30 - 16:00
So - Ne zavřeno

Kupující


Kupující je subjekt, jež pomocí nabídky na internetovém obchodě vytvoří objednávku, kterou doručí prodejci. Kupující v internetovém obchodě bezvýhradně souhlasí s těmito obchodními podmínkami. Objednáním zboží v internetovém obchodě potvrzujete souhlas s těmito obchodními podmínkami. Objednávka učiněná v internetovém obchodě je závazná.
 

Platnost katalogu a cen


 

Platnost nabízeného zboží končí vydáním nové nabídky nebo její aktualizací v internetovém obchodě. Tato probíhá z důvodu udržení aktuálnosti nabídky zpravidla 1 x týdně, mimořádně pak při větším pohybu cen či nabízeného sortimentu na straně vstupů prodejce. Ceny zboží prodejce jsou uváděny včetně daně z přidané hodnoty. Sazba DPH je pro jednotlivé produkty nebo služby stanovena zákonem o DPH v platném znění. Kvůli možnosti selhání datových přenosů nemusí být ceny a zboží uváděné v katalogu a cenících prodejce aktuální a prodejce si vyhrazuje právo jejich změny. Pro ověření aktuálního stavu je lépe se informovat u obchodníků prodejce, popřípadě produkt managerů.


Vystavení objednávky



Zásady pro tvorbu objednávky uvedené dále platí pro fyzické i právnické osoby. Jestliže budete mít zájem o buďto o pravidelné odběry zboží nebo o jednorázový odběr většího množství zboží, kontaktujte nás osobně pro sjednání individuálních obchodních podmínek. Vždy věnujte prosím pozornost příslušným údajům a technickým specifikacím v tabulkách uvedených u zboží. Ušetříte si tak práci a čas s výměnou či reklamacemi.

a) přes internetový obchod
Nejčastější forma objednávky je realizována vyplněním formulářů a odesláním objednávky pomocí internetového obchodu. To je zárukou správného vyplnění a odeslání objednávky. Tato forma objednávání patří mezi upřednostňované.

b) e-mail, faxem nebo písemně, popřípadě telefonicky
Dále je možno zboží objednávat na základě předchozího obchodního jednání, písemně, faxem, e-mailem, nebo telefonicky přes zveřejněné kontakty. V případě písemného kontaktu použijte prosím v kontaktních a objednávkových údajích hůlkového písma. Upozorňujeme, že objednávky v tomto odstavci nepatří mezi upřednostňované. Pro objednání pomocí těchto metod si vždy připravte a použijte následující údaje o vás jako kupujícím a o objednávaném zboží: Jméno; Příjmení; Ulice a číslo; Město; PSČ; Telefon; Katalogové číslo; Název zboží; Počet kusů;

Prodávající si vyhrazuje právo nezpracovat objednávku v případě, jestliže tato nebude zpracována dle zásad výše uvedených (především objednávky nečitelné nebo neúplné) nebo si nebude jistý jejím úspěšným průběhem. O nezpracování objednávky je povinen kupujícího informovat, to pouze v případě přijetí objednávky e-mailem, či přes e-shop. V případě, objednávka je vyplněna částečně správně a částečně nesprávně, prodejce zaeviduje správnou část objednávky a nesprávnou část stornuje. O této operaci kupujícího bude informovat na uvedený kontakt.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo k podstatné změněn ceny dodávaného sortimentu na vstupech u prodejce, má prodejce právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění má prodejce i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li společně se zbožím poskytovány dárky zdarma, má prodejce právo, v závislosti na skladové dostupnosti těchto dárků, změnit model či druh nabízeného dárku.

 

Náklady na dodání, termíny dodání




Veškeré náklady spojené s dodáním zboží ke kupujícímu jsou účtovány dle platného ceníku (vyjma osobního odběru na adrese Bidláky 20, Brno) k tíži kupujícího. Objednávka bude připravena k expedici nejpozději 10tý den po potvrzení objednávky.
Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený (u balíku PPL je možná pouze kontrola obalu), v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná. V případě mechanického poškození výrobku je zákazník povinen nahlásit tuto skutečnost do 2 dnů přepravní službě nebo přímo prodejci, viz. práva z vadného plnění, občanský zákoník 
89/2012 Sb.

Způsob dodání a platby


 

Při potvrzování objednávky si kupující volí způsob dodání zboží:

         - Osobním odběrem v místě skladu prodávajícího
         - Přepravní zásilkovou službou PPL, DPD, PPL Parceshop, DPD Pickup
         - Uloženka.cz
  • U volby Uloženka.cz, PPL Parceshop, DPD Pickup si kupující volí pobočku pro vyzvednutí zboží.
  • Při potvrzování objednávky si kupující dále volí způsob úhrady zboží. K dispozici je možnost dobírkou,platba kartou přes platební bránu GOpay, platba převodem nebo v hotovosti (pouze při osobním odběru zboží).
  • Při platbě převodem vyčkejte na zaslání výzvy k platbě, které vám zašleme na kontaktní e-mail nebo jako SMS zprávu na váš kontaktní telefon.

EET- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 

Obecně ke garancím


Spokojenost našich zákazníků - kupujících je pro naši firmu prvořadá. Proto jsme připraveni řešit jakákoliv pochybení vstřícnou cestou a k plné spokojenosti zákazníka. Při tomto vzájemném vztahu však vycházíme z nepsaných etických principů obchodování - vzájemné čestnosti. Všem vašim připomínkám a stížnostem je věnována náležitá péče a jsou sledovány. Vyhodnocování těchto údajů slouží prodejci k realizaci nápravných opatření, jak obecných, tak i směrem ke konkrétnímu kupujícímu. K řešení případných problémů využijte v průběhu provozní doby naše operátory uvedené v kontaktech.


Právo na odstoupení od smlouvy:

  • Je vaším právem od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory odstoupit do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, v případě kupní smlouvy, ode dne převzetí zboží. Nesmí se však jednat o situaci, kdy je to zákonem vyloučeno. Odstoupení od smlouvy je možné i předtím, než si zboží převezmete. Není možné spojit toto právo s jakoukoli sankcí.
  • Odstoupit od smlouvy lze i tehdy, kdy zboží obdržíte poškozené. Je nepřípustné, aby obchodní podmínky právo od smlouvy odstoupit omezily. K takovému ustanovení se nebude přihlížet, tedy jako by nebylo.
  • V případě, že je zboží poškozeno v důsledku nakládání spotřebitelem s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné s tímto zbožím nakládat, s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, je prodávající oprávněn zohlednit tuto skutečnost ve formě peněžní částky, odpovídající snížení hodnoty zboží takto poškozeného.
  • Při vrácení nebo při výměně zboží vložte do zásilky písemnou zprávu o tom, že žádáte vrácení peněz s poznámkou, jestli chcete zaslat peníze poštou, nebo na svůj bankovní účet. Dále vložte do zásilky kopii prodejky nebo čitelné jméno, adresu (případně číslo bankovního účtu) a datum nákupu, kdy byla původní objednávka zaslána.
  • Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
  • V případech při vrácení peněz - peníze vracíme pouze na jméno, na které byla vystavena prodejka - daňový doklad.
  • Na vyřízení reklamací si vyhrazujeme dobu 30 dnů (§19 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele).

Lhůta pro odstoupení od smlouvy se počítá takto:
 

  • Klíčový je okamžik převzetí zboží, nikoli samotné uzavření smlouvy. Následující den potom, co jste zboží převzali, je prvním dnem 14denní lhůty. Pokud její konec připadá na sobotu, neděli či svátek, lhůta končí nejbližší následující pracovní den.
  • Nebylo-li zatím zboží dodáno kompletně, lhůta pro odstoupení od smlouvy běží až od převzetí poslední dodávky zboží. Naproti tomu objednáte-li si přes internet například roční předplatné časopisu, vycházejícího každý měsíc, 14denní lhůta běží jenom od prvního dodaného čísla.
  • Důležité je, že odstoupení od smlouvy stačí (prokazatelně) odeslat prodávajícímu i poslední den 14denní lhůty.

Vrácení pouze části zaplacené kupní ceny:

  • Prodávající je povinen vám v důsledku odstoupení vrátit veškeré peněžní prostředky, které od vás obdržel. Zároveň však může požadovat náhradu za opotřebení či poškození zboží, které mu vracíte zpět.
  • Zákon stanoví 14denní lhůtu „na rozmyšlenou“ a dává vám tak možnost prohlédnout a vyzkoušet si zboží. Toto zkoušení by však mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě by šlo o používání zboží, při kterém by se jeho hodnota snižovala. I tak můžete od smlouvy odstoupit. V takovém případě si jako prodávající můžeme z vracené částky odečíst poměrnou část kupní ceny odpovídající snížení hodnoty.
  • Jako prodávající si však nejsme oprávněni snižovat vracenou částku v situaci, kdy využíváte možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů u zboží, které jste obdrželi poškozené.
  • Důležité je, že během prvních sedmi dnů od konání předváděcí akce od vás prodávající nesmí požadovat úhradu kupní ceny. Pokud tedy v této lhůtě odstoupíte, snížení vracené částky nepřipadá v úvahu.

Informace o možnosti odstoupit:

  • Základním pravidlem je, že prodávající se musí o vašem rozhodnutí od smlouvy odstoupit dozvědět. Nestačí tedy pouze zboží nepřevzít.
  • Zákon nevyžaduje písemnou formu, lze ji ale doporučit. Odstoupení můžete zaslat prodávajícímu na adresu sídla nebo jiného místa podnikání, případně na jeho e-mailovou adresu. Informaci o odstoupení od smlouvy nám zašlete na adresu našeho sídla: Brno, Bidláky 837/20, 639 00 Brno, nebo na e-mailovou adresu:info@i-domacipotreby.cz .
  • Není nutné uvádět důvod, proč jste se rozhodli využít práva na odstoupení od smlouvy. K odstoupení můžete využít vzorový formulář, který jsme Vám poskytli v písemné formě při uzavření smlouvy. Vzorový formulář je dostupný i zde: ke stažení. Pokud odstoupení sepisujete sami, nezapomeňte na identifikaci smlouvy a prodávajícího, vůči němuž odstoupení směřuje. Jasně uveďte, že odstupujete od smlouvy do 14 dnů, konkrétní paragrafy nejsou nutné. Připojte datum a váš podpis.
  • Důležité je, že odstoupení od smlouvy stačí (prokazatelně) odeslat prodávajícímu i poslední den 14denní lhůty.

Co se bude dít poté, co odstoupíte od smlouvy:

  • V důsledku odstoupení se smlouva ruší. Vaší povinností je vrátit nám zboží, nejpozději do 14 dnů, náklady na zaslání zboží nesete vy.
  • Pokud bychom vám ale dovezli na základě uzavřené smlouvy domů nadměrné zboží, například různé čistící stroje, velké sady nádobí, matrace, které není možné odeslat běžně poštou, je naší povinností si zboží na své náklady u vás doma opět vyzvednout a odvézt, v případě že se rozhodnete odstoupit od smlouvy.
  • Naší povinností jako prodávajícího je vám vrátit veškeré peněžní prostředky, včetně počátečních nákladů na dodání zboží, nejpozději do 14 dnů. Musíme k tomu využít stejný způsob, jakým jste platili, pokud se nedohodneme na jiném způsobu. S vrácením částky jsme oprávněni počkat až do okamžiku, dokud od vás neobdržíme buď zboží nebo doklad o jeho odeslání.

Výměna zboží za jiné


  • Zboží, které vám z jakýchkoli důvodů nevyhovuje můžete do 14 dnů zaslat k jeho výměně.
  • V případě, že je zboží poškozeno v důsledku nakládání spotřebitelem s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné s tímto zbožím nakládat, s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, je prodávající oprávněn zohlednit tuto skutečnost ve formě peněžní částky, odpovídající snížení hodnoty zboží takto poškozeného.
  • V této službě není účtováno balné a poštovné.
  • Zboží, která nám vracíte zpět nezasílejte na dobírku. Takovou zásilku nepřebíráme, ale vracíme ji jako nevyžádanou. Zboží, které zasíláte zpět vám doporučujeme pojistit.
  • V této službě nelze požadovat záměnu za zboží jiné, levnější a dále navrácení rozdílu ceny za zboží poštovní složenkou nebo na bankovní účet.
  • V této službě lze požadovat záměnu za zboží jiné, dražší a doplatit rozdíl ceny při jeho převzetí dobírkou.
  • Při této službě vložte do zásilky písemnou zprávu o tom, že žádáte výměnu zboží. Dále vložte do zásilky kopii prodejky nebo čitelné jméno, adresu a datum nákupu, kdy byla původní objednávka zaslána.
  • Do zásilky vložte také písemnou objednávku nového zboží, kterým si původní přejete nahradit, kde ve zprávě pro prodejce uveďte -- výměna zboží.
  • Na vyřízení reklamací si vyhrazujeme dobu 30 dnů (§19 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele).
  •  

Reklamace zboží a Reklamační řád



Při reklamaci postupujte prosím dle Reklamačního řádu a Záručních podmínek, které tvoří nedílnou část tohoto dokumentu

Zboží k reklamaci zasílejte na adresu PERLACASA, s.r.o. MEDIAHALL - Bidláky 20, 639 00 BRNO


Osobní údaje



Poskytnutí těchto údajů je dobrovolné a kupující souhlasí s jejich zpracováním ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. Poskytnuté osobní údaje jsou používány výhradně k udržení a podpoře obchodního vztahu mezi prodejcem a kupujícím. Zpracování osobních údajů provádí výhradně prodejce, automatizovaně a svými zaměstnanci.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
 

Speciální zboží


V případě objednávky produktů, které nejsou v obvyklé nabídce prodejce a musí být speciálně objednány jako např. barevnostní nebo velikostní odchylky od katalogu, individuální objednávky apod. (dále jen speciální zboží), nebo při velké jednorázové zakázce, může prodejce požadovat zálohu až do výše 100 % hodnoty zboží. V případě odstoupení kupujícího od smlouvy na dodání speciálních produktů, nebo při odmítnutí převzetí zboží, sjednává se smluvní pokuta ve výši 100% převzaté zálohy. Prodejce si vyhrazuje právo požadovat zálohu od kupujícího na jakékoliv zboží. Dodací lhůta speciálního zboží bude sjednána individuálně.

Obrázky


Snahou prodávajícího je, aby fotografie zboží byly co nejvíce shodné s prodávaným zbožím. Jestliže zboží není přiřazena odpovídající fotografie, kupující je o tom informován přímo u vybraného zboží. Tento záměr však nemusí být vždy naplněn. V takovémto případě jsou obrázky u zboží jsou ilustrativní a nemusí být vždy vzhledem k časté obměně vzhledu a modelů zboží výrobcem přesně odpovídající (technické odchylky, barevnostní, materiálové apod.). Proto může dojít k nesrovnalosti mezi fotografií zboží objednaným v internetovém obchodě a skutečně dodaným zbožím. Tyto odlišnosti nemají vliv na stav vyřízení objednávky a v žádném případě nejsou důvodem reklamace, nebo nároku na náhradu způsobené škody. Není v našem zájmu dodávat odlišné zboží objednávajícímu. Pokud se tak stane, prosíme neprodleně nás informujte, situaci rádi vyřešíme přátelskou cestou a pro budoucnost fotografii produktu aktualizujeme.
 

Nabytí vlastnického práva a přechod nebezpečí vzniku škody


Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího rovněž okamžikem jeho převzetí. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat jeho stav a množství a v případě zjištění odchylek od běžných norem sepsat s dopravcem protokol o zjištěných závadách. V případě škody na zásilce nebo jiných nesrovnalostech je kupující povinen postupovat dle podmínek uvedených v Reklamačním řádu a záručních podmínkách. Vlastnické právo přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny.
 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů


  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@perlacasa.cz.
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.


Závěrečné ustanovení



Tento provozní řád nabývá účinnost 1. července 2009. Změny provozní řádu vyhrazeny.